Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Sirpa - 4 juni 2014 05:38

Lång natt med många vakna timmar.
Storstädning pågick i hjärnan.

Min vistelse på Öland var verkligen välbehövlig.
Njöt av varje sekund jag tillbringade där,både med mina nära och kära samt när jag huserade ensam.

Mycket tankar och känslor for inom mig och lades tillrätta.
Som jag skrivit i tidigare inlägg så blev ju mitt liv helt annorlunda mot vad som var tänkt från början.

Så är livet:)
Jag är glad och tacksam för utveckligen som skett.
Glad över att äga den styrka som människa jag har inom mig.
Lycklig över att ha förmågan att styra min egen tid,så som jag själv vill ha den.
Inte låta mig styras av andras åsikter eller följa ramar och mallar som skapats av andra,bara för att.

Jag trivs och jag ser en framtid som bara är min egen:)
Lever i nuet hela tiden och använder min tid till sådant som tillför energi.
Omger mig med människor som vill mig väl och jag stannar i det.
Lever i det och njuter av livet.

Nu har jag vaknat till nya arbetsdagar som jag ser fram emot.
Nya spännande människor korsar min väg mest hela tiden,några stannar och andra går vidare.
Så är livet:)
Lev med öppet hjärta och ta till dig det som känns bra.
Slösa inte enegi på något som inget tillför utan njut av det som ger kraft.
Livet är nu och här,vi vet ingenting om morgondagen.

Livet är inte en upptrampad stig som man bara följer utan du skapar egna stigar och de leder dig precis dit du själv vill,om du bara har modet att ta första steget till något nytt:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards