Direktlänk till inlägg 24 april 2014

Softa i husvagnen kväll:)

Av Sirpa - 24 april 2014 20:48

Det är mycket som jag borde göra just nu,som tex träna.
Men just den biten ligger på vila då kroppen tog stryk av mitt 27 km pass i Måndags.
Lårmuskel som krampat,knä som ömmat rejält.

Nu idag har det känns mycket bättre och då tog jag beslutet att det blir helvila idag också,för att ladda för fullt imorgon med ett intervallpass på 10 x 500 meter efter 2 km uppvärmning.
Men det är imorgon det:)

Ikväll har jag sms pratat med min magsjuke dotter.
Pratat med vänner på nätet.
Pussat på Titti katt.
Ätit,ätit och sedan ätit lite till:)
På det har jag frossat i det som var kvar av påskgodiset.
Allt detta med mycket gott samvete.

Nu börjar skymningen lägga sig och jag börjar bli sovtrött.
Ska ju upp 3.30 imorgon.
Sista arbetsdagen den här veckan.

Jag skall efter arbetet imorgon titta på en liten lägenhet i centrala Kungsör.
Hoppas det kan vara nåt för Titti och mig.

Min älskade svärson skall ut inatt och salta grusvägar som börjat damma nu på våren.Sedan vattnar de samma vägar imorgon tidigt så saltet lägger sig.
Jag pussade lilla barnbarnet godnatt för en stund sedan.
Lilla solstrålen

Titti gjorde heller inte många knop.
Hon låg i husvagnsfönstret och spanade på grannhunden.

Soft i vagnen:)Mysigt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sirpa - Söndag 5 maj 07:57

En helt otrolig dag måste jag säga, vad gällde vädret och hur mycket jag lyckades åstadkomma härhemma. Helt slut på kvällen men vad gjorde det när jag hade fått till så mycket inför sommaren och framförallt mitt födelsedagskalas om en vecka. Vä...

Av Sirpa - Lördag 4 maj 07:21


Stallkatten Lussan är så underbart söt och go. Hon vet hur man kopplar av i solen minsann. ...

Av Sirpa - Lördag 4 maj 07:19


Det känns som att min ork inte riktigt räcker till för mer än varannan dag. Hade en väldigt aktiv dag i Torsdags då mycket blev gjort Sedan var Fredagen en så mycket tuffare dag både orkes och smärtmässigt. Körde barnbarnet till skolan och åk...

Av Sirpa - Fredag 3 maj 06:37

Det är verkligen en njutning att se den grönskande vackra våren anlända. Med rungande hastighet spirar allt och jag hoppas och ber att körsbär och äpple snart blommar så de yrvakna bina har någonting att samla in. Det var ju bin framme redan för ...

Av Sirpa - Tisdag 30 april 14:05

Om några timmar tar vi steget över i Maj månad. Tiden går med rasande fart och jag har som vanligt haft fullt upp med jobb. Körde mina 6 dagar Tågersättning mellan Kristinehamn och Oslo. Sedan ledig Fredag då jag åkte hem till Etuna med jobbets ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards