Direktlänk till inlägg 27 juni 2017

Mådde dåligt...

Av Sirpa - 27 juni 2017 21:41

Imorse när min älskling väckte mig så hade jag sovit max 3 timmar.
Det var så varmt i rummet och jag fick liksom inte ro förrän på morgontimmarna.

Vi gick upp straxt efter 7 och jag kände mig yr och konstig.
Hade hjärtklappning och kallsvettades.

Vi klädde oss och gick till frukosten fast jag kände mig eländig.

Åt utan aptit och hoppades på att det skulle få mig att må bättre.
Så blev det nu inte utan vi packade ihop vårt bagage och checkade ut.

Kärestan fick köra några mil så jag fick återhämta mig.
Insåg efter ett tag att jag led av vätskebrist.
Drack vatten och mera kaffe.
Funderar återigen också på om min blodtrycksmedicin är onödig.
Att mitt blodtryck blir för lågt

Tog över ratten när jag kände mig bättre
Var ändå inte allert på hela dagen så nåt är knas
Skriver mera om våra upplevelser under dagen lite senare

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sirpa - Söndag 5 maj 07:57

En helt otrolig dag måste jag säga, vad gällde vädret och hur mycket jag lyckades åstadkomma härhemma. Helt slut på kvällen men vad gjorde det när jag hade fått till så mycket inför sommaren och framförallt mitt födelsedagskalas om en vecka. Vä...

Av Sirpa - Lördag 4 maj 07:21


Stallkatten Lussan är så underbart söt och go. Hon vet hur man kopplar av i solen minsann. ...

Av Sirpa - Lördag 4 maj 07:19


Det känns som att min ork inte riktigt räcker till för mer än varannan dag. Hade en väldigt aktiv dag i Torsdags då mycket blev gjort Sedan var Fredagen en så mycket tuffare dag både orkes och smärtmässigt. Körde barnbarnet till skolan och åk...

Av Sirpa - Fredag 3 maj 06:37

Det är verkligen en njutning att se den grönskande vackra våren anlända. Med rungande hastighet spirar allt och jag hoppas och ber att körsbär och äpple snart blommar så de yrvakna bina har någonting att samla in. Det var ju bin framme redan för ...

Av Sirpa - Tisdag 30 april 14:05

Om några timmar tar vi steget över i Maj månad. Tiden går med rasande fart och jag har som vanligt haft fullt upp med jobb. Körde mina 6 dagar Tågersättning mellan Kristinehamn och Oslo. Sedan ledig Fredag då jag åkte hem till Etuna med jobbets ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards