Alla inlägg den 28 juli 2023

Av Sirpa - 28 juli 2023 05:39

Ledig i två dagar efter mina kollokörningar Värmland-Stockholm i dagarna två som jag brukar ha om somrarna.
Med dubbeldäckare givetvis.

Jobbade på hemma med klippning av allt gräs, plockade Svarta Vinbär och tog hand om höns, kaniner, katter och allt som hör därtill.
Dotter och barnbarn var vid husvagnen och hade lite ledigt.

Torsdag var ledigheten slut och jag åkte med packad resväska till depån i Örebro och tog ut en annan dubbeldäckare.
Örebro Hockeys lagbuss som jag tog ut till körning av SJ resenärer.

Tågetsättning i dagarna 4.

Efter sista vändan på kvällen parkerade jag den härliga nya fräscha bussen utanför hotell Nova i Karlstad och checkade in för natten.

Somnade sent och vaknade tidigt till en ny morgon. Nu med kaffe i magen och nyduschad.
Så skönt att starta upp lite varsamt.
En lång lång dag ligger framför mig och jag skall göra det bästa av den.

Första start är 7.09 från Karlstad station mot Örebro.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards