Direktlänk till inlägg 1 januari 2020

Fotosummering av 2019

Av Sirpa - 1 januari 2020 08:07

Kommer att lägga ut några, för mig viktiga foton vad gäller mitt arbete.
Mitt yrke som Beställningsförare på Björks Buss i Västerås

Lägger lite text under fotona.

Det är bara att gå tillbaka i min blogg och läsa om de resor jag gjort under året, de fantastiska ställen jag varit till och de möten jag haft med goa gäster och andra härliga människor i Norden.

Denna fantastiska buss kom in i mitt liv. Ham fick namnet Nallen då han är stor, trygg och omfamnande.
Nallen och jag fick många fina resor ihop.

Jag fick köra Luleå Hockey för första gången. Ett fantastiskt gäng och en resa att minnas i snöoväder. Övernattning i Sundsvall och Övik.
Match i Timrå.

VIP körning för Vsk Bandy till finalen i Uppsala.

Min körning till Stockholm och demonstrationståget från Humlegården till Lejonbacken.
Kollegan anordnade allt och jag körde.
Namnlistor skulle överräckas till Herr Löfven i protest för alla hemlösa fattigpensionärer som finns i vårt land.
Ingen Löfven dök upp givetvis.
Suss och jag på fotot.
Fick tillåtelse att lägga ut fotot redan då efter körning

Björks blev vald till Årets Företagare 2018. En fin utmärkelse och en stolt ägare.
Kändes också för mig som rätt val av företag att köra för.

Flera körningar för mitt älskade Vsk fotboll har det varit under säsongen.
Fantastiska resor vi gjort till många destinationer.

Nu lägger jag ut denna del av årets summering.
Är lite rädd att tappa hela inlägget annars.

Fortsättning följer på de axplock jag tar av mina äventyr.
Än finns det mycket att minnas :)

Håll tillgodå så här långt
Det är ännu bara våren jag kommit till

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sirpa - Onsdag 8 maj 13:57

Köpte från Matsmart förra året påsar med ingredienser till ett annorlunda bröd. Påsarnas innehåll var en blandning av Hasselnötter, Sesamfrön, Mandlar och lite andra fröer. Jag tillsatte det som stod. Blandningen i påsen, 4 uppvispade ägg, salt...

Av Sirpa - Onsdag 8 maj 10:15

Tidigt denna regniga Onsdagsmorgon satte jag igång med bullbak. Jag är ju sån att om jag bakar så gör jag rejäl mängd. Den här gången blev det över 80 bullar. Så nu finns det bullar att ta med till gamla mamma också när jag hälsar på henne på ...

Av Sirpa - Onsdag 8 maj 06:06


Tänk att kunna vakna på morgonen, efter att ha sovit gott en hel natt med känslan att det här är en ny dag, med nya krafter och utan värk. Det var ett bra tag sedan jag kände så. Det gjorde jag nu på morgonen. Vaknade som jag ska med katterna ho...

Av Sirpa - Tisdag 7 maj 16:46

Den här dagen har givetvis varit fullsmockad med Att göra grejer. Började dagen med att köra min lilla husbil till verkstan för att få olja och filter bytt. Det har jag inte gjort på de två åren jag har ägt fordonet. Förra sommaren användes den ...

Av Sirpa - Tisdag 7 maj 03:56


Det är en skön känsla att vakna på morgonen utan att ha en galen värk bara av att vända mig i sängen. Likaså att gå upp utan att det hugger som knivar i skinkan och ner längs med lårmuskeln. Kanske är det så att min kropp nu börjar på att ha räta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards