Alla inlägg den 24 september 2023

Av Sirpa - 24 september 2023 05:53

Körde i Fredags ett härligt gäng från Västerås till en vacker plats i Malingsbo.
Laxtjärn.
In på en tre kilometer lång och bra grusväg rakt ut i skogen.

En liten sjö som går att hyra för en dag och fiska runt sjön och från båt.

Riktigt vackert och fridfullt ställe.

Dit rullade vi in med Landslagsbussen och alla var väldigt glada och förväntansfulla.
Fint väder hade gänget prickat in också.

Det blev många härliga timmar för gänget med mat och allt.
Bra fiskelycka också vad jag tyckte mig se och höra.

Jag åkte därifrån efter avsläpp då detta låg så nära våran camping där min dotters husvagn står så jag åkte dit och fixade min morgongröt och vilade nån timme.

Sedan var det hämtning av gänget som var nöjda och trötta efter timmar ute i friska luften.

Vi rullade i snabb takt mot Västerås och jag fick på det en körning till som inte var planerad.
Efter avsläpp på Bäckby fick jag bege mig i full fart till Fagersta där jag blev avlöst av kollega från Avesta med en hyrbil.

Bussen skulle vara där över helgen i körningar så jag fick återvända till depån med den lilla hyrbilen.
Kom hem senare än tänkt men idag gjorde det inget

Trött och nöjd över dagen tog jag hand om djuren hemma, åt lite middag och gjorde kväller tidigt
Skulle upp i ottan Lördag för att köra Eckerö.

Tjejerna hade åkt ut till husvagnen.
Det är ju dags att plocka ihop boendet där då sommarsäsongen närmar sig sitt slut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards