Alla inlägg den 16 september 2023

Av Sirpa - 16 september 2023 17:00

Idag har det varit lite tuffare.
Har ju inte direkt tagit det lugnt någon av dagarna när jag fastat.

Det var inte så många timmar jag jobbade idag men det räckte för att energin skulle tryta.

Hade med mig det som behövdes och såg till att få i mig men kroppen var inte nöjd, inte det minsta.

Så idag är det viljornas kamp.
Imorgon dag fem, sista dagen.
Sedan ska jag gå över till måltidsersättningar i minst en vecka, kanske mera.

Knät känns bättre efter att jag masserar in Arnika/blå liniment varje morgon och kväll.

Vikt ska bort för att hjälpa knät.
Den gillar inte en massa extra kilon

Av Sirpa - 16 september 2023 16:53

Idag var det jobbdag för mig.
Gick upp tidigt och grejade med allt möjligt härhemma först innan jag klädde mig i uniformen och körde till depån.

Hämtade ett gäng glada gäster som skulle till Arlanda.
Golfbagar med och härligt humör på hela gänget.

Släppte av på Terminal 4

Åkte sedan tom tillbaka.
Stannade till vid Varpsund där det är så fint.
Gjorde iordning buljong åt mig som var lunchen. Hade med vattenkokare.

Körde sedan vidare till depån och tömde toan och gjorde rent vindrutan.
Tvättade av lite vägdamm utvändigt.
Invändigt var det inget mer än lite pantburkar att ta reda på.

Den bussen väcker uppseende överallt vart man än rullar.

Hela bussen är ju omstripad sedan några månader tillbaka.
Det var ju den blå Nationalsporten loggan förut.

Nu ser den ut såhär.

Svenska Fotbollslandslagets Spelarbuss

Tog ett tag att vänja mig vid det nya.
Tyckte att den blå var så snygg.

Gillar den här också förstås

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards