Alla inlägg den 1 juli 2021

Av Sirpa - 1 juli 2021 13:39

Full blom längs stugväggen i Grisslehamn

Av Sirpa - 1 juli 2021 13:38

Det är så härligt att vara igång igen med Eckerökörningar.

Gick upp tidigt imorse för att åka till depån i Hallstahammar för att köra en tidig tur till Grisslehamn

Kändes konstigt på något vis
Jag hade ju tagit farväl av dessa körningar när det inte var ok längre att timanställda skulle köra.
Än mera när jag gick över till Tuna Trafik

Nu är jag här igen :)

Känns jättebra!
Fast den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig då jag var så fruktansvärt trött
Det efter att igår ha klippt gräs hemma över 5 timmar och sedan hämtar 20 tunga plattor för att göra klart en uteplats på gaveln till huset

Hann inte sova tillräckligt efter det heller.

Så istället för träning och bad i havet som jag planerat så blev det handla i lilla Icabutiken och sedan krypa in i den varma stugan

Fixade till en sallad själv då de som fanns att köpa kostade 95:-
Det betalar jag inte.

Såg bara båten lägga ut först innan jag sedan drog mig tillbaka.
Åt salladen, lite baguette och sedan var det bara att somna
Sov över en timme och det gjorde stor skillnad.

Har nu duschat, fixat kaffe och grejat till fint efter mig i sovrummet.
Straxt dags att återvända till bussen för att köra hem mina gäster.
Till Köping, Hallstahammar, Västerås, Enköping och Örsundsbro.

Kommer att köra igen den 9/7.
Får bada och träna då
Eller åka med båten, vi får se.

Busstrafiken hit har ju stått still helt sen i höstas och drog igång igen 28/6.
Så det är inte bara timanställningen som hållit mig borta härifrån

Kommer att bli mera i höst då min fastanställning börjar den 15/8.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards