Alla inlägg den 18 november 2015

Av Sirpa - 18 november 2015 04:04

Min älskade lilla livskamrat sen 15 år tillbaks har blivit hängig.

Hon har ju diabetes sen ett gäng år tillbaks och den har blivit väldigt "svajig" senaste året.

Nu har hon varit utan insulin en hel månad och hennes kropp har tillverkat eget.

Håller koll på henne, tar prov och ser också på henne om det ligger fel.

I förrgår började hon vara hängig och jag har sett att hon kissar och dricker lite mera.
Samtidigt har hon kräkts så jag tror snarare på en hårboll som inte vill ge sig.
Hon har haft så förr.
Hon är ju gammal och har magrat av från sin forna trindhet och det är ju inte konstigt.
Inatt var hon hängig så jag tog in låda, mat och vatten så hon får vara ifred här i vårt rum idag, från andra katterna och vildhjärnan Ludde bassetvalp.

Nu har hon ätit och druckit som vanligt.Men är sig inte lik.
Får se vad detta utvecklas till.
Misstänker att det kommer ligga kräkor hemma i sängen när jag kommer från jobbet idag.
Det är bra, för då får hon upp det om det är hårboll.

Varje dag med henne är en bonusdag.
Min lilla pälstoffla:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards