Alla inlägg den 27 november 2015

Av Sirpa - 27 november 2015 03:22

Inatt blev det inte mycket sömn.

Hade lagt mig tidigt och vaknade av att någon pratade högt.
Somnade om och vaknade igen av ett oväsen och sedan mitt barnbarn som grät.
Hon hade busat med BassetLudde och han hade haft omkull henne, så hon föll platt framåt och gjorde illa hakan.
Mamma plåstrade om henne och Ludde skämdes för han ville ju inte göra illa, bara leka.


Senare kom en kär vän till oss och huset fylldes av liv och rörelse.
Härligt!
Jag var upp och gjorde mig en kopp the vid 22.30 tiden.
Mysigt och få deltaga lite i samtalet.
Så härligt med liv i huset men tokigt för min sömn:)

Somnade kanske vid midnatt och gick upp 02.45

Hade ju en dag då jag inte fick äta någonting förrän till middag.
En kotlett och en frukt skulle det varit.

Jag tog kokt broccoli och ett ägg.
En halv Sharonfrukt.
Det var all mat denna dag så jag var både darrig och matt.
Men nu är ämnesomsättningen igång i kroppen.
Det känns tydligt hur fettet minskar.

Dricker mycket vatten men känner mug väldigt torr i huden.
Magen mår jättebra och stressen har lagt sig helt.
Målet närmar sig med kuren.

Ett välbefinnande:)

Straxt ger jag mig ut i morgonkylan och jobbet.

Av Sirpa - 27 november 2015 03:10

Vi börjar med kläderna och sedan i mitten på December kommer resten.
Utbildning och träning i bussarna.

Var in till depån under Torsdagen och bytte ut de alldeles för små byxorna jag fått till mig.
Fick leta runt bland befintligt och hittade ett par som är en storlek för små.
Tog dem sålänge då jag går ner i vikt hela tiden:)
Nu blir jag ju än mer motiverad att komma i dem.
Chefen skulle ordna rätt storlek också.

Fick så en jättesnygg tröja.
Valde en kavaj och väst som en tidigare anställd haft.Satt bra på mig:)
Lyckat.
Två skjortor till i rätt storlek.

Väl hemma igen provade jag allt och dottern tog bilder.
Vad tycks?

Kände mig snygg och välklädd.
Klar inför att köra igång den 14/12

Swebus Nonno som mitt barnbarn kallar mig för <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards