Alla inlägg den 28 augusti 2022

Av Sirpa - 28 augusti 2022 05:41

Så fick det lov att bli för att jag skulle kunna köra nästa gäng på 4 dagar igen.

Jag sov på Good Morning i Hägersten

Bussen hämtades under Fredagen till en körning för den behövdes från Arlanda till Västerås.
Det blev bra för mig då kollegan tvättade den åt mig utvändigt.

Resten av städningen tog jag hand om själv.

Annars ägnade jag fredagen åt att försöka vila. Sov två korta powernaps med trafiken bullrande utanför.
Hade ett rum som låg mot motorvägen med det enda öppningsbara fönstret

Dessutom med infarten till hotellets parkering precis nedanför fönstret.
Varmt som helvete då solen låg på från lunchtid och tills den gick ner
Min fläkt gick för fullt men det gjorde ju inte värmen mindre.
Hade uppåt +30 på rummet!

Tänkte ge mig ut på en promenad men omgivningarna lockade inte direkt.
Låg och läste min bok.
Packade om allt bagage då jag tömde ur bussen när den skulle ut på annat.

Tvättade upp strumpor och trosor.
Det ska ju räcka resten av min resa som slutar på tisdag.
Sen får jag tvätta hemma och packa om inför nästa resa till Norrköping/Linköping.

Hade all packning klar inför den tidiga starten på Lördag morgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards