Alla inlägg den 18 oktober 2023

Av Sirpa - 18 oktober 2023 05:34

Jag vet inte vilket av dessa tre klasser det kan läggas i så jag kallar det vid alla tre.

Jag talar om min nya syssla Diamond Painting.

Jättekul är det iallafall och jag sitter stilla. Kan inte stressa fram resultatet och det är väldigt avkopplande.

Jag sitter i mina egna funderingar och petar på plats pärla efter pärla och det blir jättefint tycker jag själv iallafall.

Började med en liten grej bara.
Ett födelsedagskort och gjorde några sådana för att träna in ett väl fungerande system och ordning på allt.

Det är ju många färger att hålla ordning på som antingen är ett nummer eller en bokstav på själva kortet.

Delade upp alla pärlor i en liten sortimentask som dottern hade i sina gömmor.

Nu har jag gjort några vackra Julkort som jag tänkte skicka till nära och kära.

Har i dagarna påbörjat en liten tavla med mycket färger och en fågel.

Tyvärr sitter jag ännu inte bra för jag får så ont i nacken när jag suttit en stund.
Har också alldeles för dålig belysning så allt är så pyttesmått.
Men det kommer. Jag ska utveckla allt till det bästa så det blir ordentlig avkoppling denna nya hobby.


Visst blir det vackert.

Svårt att få med det fina glittrandet och glimmandet som blir på varje kort

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards