Alla inlägg den 8 mars 2023

Av Sirpa - 8 mars 2023 02:07

Jag var ju i Mora och körde för skidtävlingarna där och helgen var så jobbig att jag inte kommer skriva mera än så.

Är nu hemma sjukskriven med fruktansvärd huvudvärk, yrsel och feber.
Totalt slutkörd i orken!!

Håller på och ser över hur snart jag kan ta ut pension.
Jag orkar inte med att jobba på det sätt som jag måste göra nu.

Känner en fruktansvärd besvikelse inför den utveckling som blivit.

Orkar inte kämpa mera!

Varför skulle jag när det finns andra möjligheter.

Jag är ingen robot som mäktar med orimligheter.

Just nu ligger jag vaken i natten och lyssnar på snöstormen.
Har sovit fullständigt utmattad i några timmar och vaknade feberhet och jättetörstig.

Håller köksspisens värmande eld vid liv så inte stormens råa kyla ska ta sig in i huset.

En kapital förändring i mitt arbetsliv måste till innan jag bryts ner helt.
Wille katt visar hur man softar.
Försöker följa hans exempel.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards