Alla inlägg den 3 januari 2024

Av Sirpa - Onsdag 3 jan 14:36

Kör Storvreta Innebandycup i Uppsala under fyra dagar den här veckan.

Betade av tre dagar innan nyår. Då var det lite större grabbar och tjejer som jag var med och körde mellan IFU Arena och Fyrishov.
En rundslinga som går via skolor och hotell där lagen bor.

Det var tuffa dagar men det som nu pågår är ännu tuffare. Det är så mycke mera folk och bussarna är ständigt knökafulla.
Idag fick vi igenom att ta hjälp av en buss som ska köra bara en kort sträcka och mata på under lunchtimmar och sedan middag.

Idag fick den gå in och hjälpa oss på rundslingan.

Två av våra bussar stod inparkerade av nån stjärna som tyckte att hen kunde parkera sin buss framför oss och blockera.
Fick inte tag i den föraren utan jag tog och luskade reda på den som stod närmast oss ochden föraren flyttade bort sin buss så vi kom fram.
Blev några mobilsamtal men det löste sig.
Våran buss kunde rulla som den skulle i tid. Pjuh!

Jag har nu ätit lunch och vilar öronen en stund i lokalen som är till för coacher och oss förare.

Sov gott natten som var på hotellet.
Intog en tidig frukost efter dusch.
Traskade sedan i snöyra till bussen som går ca 500 meter från hotellet.

Kör 4 timmar till efter min rast innan jag kan dra mig tillbaka till hotellet.
Två dagar till har jag här innan det är dags att åka hem till lite ledighet.

Ska hälsa på Lilla Mamma i helgen som kommer. Det har ju inte funnits tid och möjlighet sen dan innan Julafton.


Meddelandet som jag tog foto på dök upp på displayen i den buss jag körde igår

Så jag vände upp och ner på bussen och hällde ut vattnet :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards