Alla inlägg den 19 januari 2024

Av Sirpa - Fredag 19 jan 02:09

Har läst nu under de dagar jag varit i vila pga luftvägsinfektion, en väldigt bra och fängslande bok.

En Kriminalroman av Stieg Larsson

Flickan som lekte med elden

Stundtals har den varit väldigt tung att ta sig igenom i sin detaljrikedom.
Spännande med vändningar som man aldrig kunnat ana.

När jag läst en bra bok så blir det som en tomhet efteråt.
Jag blir så inne i händelserna och har svårt att släppa läsande fast jag kanske är jättetrött.
Har till och med somnat med boken mot hakan, lampan tänd och läsglasögonen på näsan när dottern kommit in till mig.

Trötthet har ju kommit som ett brev på posten i samband med infektionen i luftvägarna.

Nu är boken slut och jag har inte kollat om det finns någon efterföljare.

Fick massor med böcker i julklapp av mina barn och även av barnens pappa och hans hustru.

Så läsning finns.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards