Alla inlägg den 10 februari 2021

Av Sirpa - 10 februari 2021 07:51

Min egen Älskling :)

Av Sirpa - 10 februari 2021 00:47

Ligger nu vaken i natten efter att ha somnat jättetidigt tisdag kväll.
Snarkade nog för fullt redan vid 19.30 tiden.

Dygnens omsvängningar tar på min ork helt klart. Nu ska jag jobba en kväll igen och sedan svänger det om till tidigt igen.
Fram och tillbaka.

Får se hur länge min kropp orkar med sådant spel.

Tänkte vara vaken ett par timmar nu så jag sover lite längre på morgonen.
Behöver ju inte vara på jobbet i Västerås förrän 11 och då jobbar jag sedan till 22.30 ca på kvällen.
Ska med ESK hockeyn till Tyresö.
Det var länge sedan jag var till Stockholm.

Hoppas dagen blir solig och fin så jag kan vara ute och gå medans grabbarna spelar.
Likaså hoppas jag att bussen är fixad efter norrlandskörningen.
Jag fick ju ingen möjlighet till det då jag inte kom in i servicehallen. Det var fullt med fordon därinne.
Tydligen fungerar inte dammsugaren på depån heller, inte förra veckan iallafall.

Jag behövde ju bara grovstäda efter min långkörning. Det var tacksamt då jag var helt slut efter att ha varit vaken i 26 timmar.

Nu ska jag ta nåt varmt att dricka så jag somnar om efter nån timme.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards