Alla inlägg den 2 januari 2022

Av Sirpa - 2 januari 2022 18:33

Skulle varit ledig i dagarna tre men nu blev det inte så.

Idag har jag städat här i huset.
Tvättat all min tvätt och alla handdukarna som vi använder här i huset.

Var in med en kollega till Åre by och skulle köpa headset men det var stängt då det är Söndag.
Tänkte inte på det då jag jobbar mest hela tiden.

Handlade lite bananer och knäckebröd på Ica. Åkte upp till Rödkullen och kollade in den färdväg bussen har, ifall jag åker på att köra det också nångång.

Kom sedan åter huset och hängde tvätt.
Åt lunch och fixade klart städningen.

Låg sedan och vilade en kort stund.

Vid 16 tiden var det dags att ta på jobbarkläder igen och köra det extra jag hade tackat ja till att köra.

Så jag jobbar 5 timmar ikväll och det känns helt ok då det ger lite extra klirr i kassan.
Ledig kommer jag ändå att vara i två dagar.
Det måste jag ju då jag jobbat 6 dagar i ett sträck.

Det har snöat en hel del sen igår och är jättefint överallt.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards