Alla inlägg den 27 januari 2022

Av Sirpa - 27 januari 2022 06:04

Sov väldigt tungt igen efter att ha varit vaken ett par timmar under natten.

Vaknade vid 5 tiden och kände att den jobbiga smärtan jag haft i kroppen nu hade klingat av.
Sömnen och vilan hade gjort verkan helt klart.

Har nu plockat ihop det sista av tvätt som hängde på tork och lagt undan
Det är städat och fint och jag kan återgå till jobb hela denna dag innan en ledig dag till.

Det jag kör idag är mellan Kabinbanan i Åre och Björnen.
Samma samma timme efter timme.
15 minuter åt vardera håll.
Rasten har jag nog vid Kabinbanan då den är såpass att jag inte hinner till depån
Vet inte riktigt hur det ser ut då jag inte haft den tjänsten tidigare.

Strunt samma. Jag har med mig kaffe och något att äta så jag klarar denna dag
Toabesöken blir vid Kabinbanan iallafall.

Min egen tjänst är sådan att jag återkommer till depån varje timme en kort stund och hinner då fixa toabesök och hämta det som behövs i huset.

Blir lite spännande med en lite annorlunda körning

Får se vilken buss som blir mitt verktyg idag.
Det är 0 gradigt ute och det brukar då vara halt.

Jag hoppades på mer snö och minusgrader. Det är ju ändå Åre och vinter

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards