Alla inlägg den 10 november 2021

Av Sirpa - 10 november 2021 02:31

Måndagen och Tisdagen som var planerade att vara fyllda av körningar blev på något vis liksom bara bortrangerade.

Måndagen var i och för sig helt ok som ledighet då jag jobbat helgen.
Men Tisdagen...
Där skulle jag inte varit ledig.

Allt berodde helt enkelt på att det inte fanns någon planerare på plats i den mysko röran som just nu råder på jobbet.

Den dagen hade jag anmält som arbetsdag, men blev riktigt snopen när det bara föll bort.
Känns inte bra då risken finns att jag hamnar på minussaldo arbetstidsmässigt och blir då tvungen att jobba ännu mer resterande tid av månaden.

Vill definitivt inte bli skyldig tid då jag går över och blir timanställd.

Valde denna dag att göra något jag behövt haft gjort för veckor sedan.
Besöka min Fars viloplats i Lindesberg.
Jag vill att det ska vara fint till Allhelgona men hann inte iår, på grund av jobb.

Nu åkte dotter, vovve och jag iväg.
Inhandlade blommor, ljus och ett hjärta från Maxi.
Samt en fin vinterdekoration från en växthandel i Fellingsbro som vi passerade.

Det var snö och kallt när vi kom fram och vi fixade till fint på graven, tände två ljus.
Tände sedan även ljus i Minneslunden för att hedra alla som fick sätta livet till under Kristallnatten.
Mänskligheten är så grym!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards