Alla inlägg den 11 november 2021

Av Sirpa - 11 november 2021 03:49

I måndags fångade jag denna soluppgång

Det var inte någon lång stund.
Molnen tog över efter några minuter

Av Sirpa - 11 november 2021 03:25

Nu är det så rörigt att jag vaknar mitt i natten alldeles genomsvettig och hjärnan går igång direkt med att försöka sortera allt i den röra som råder.

Trivs inte !!!

Längtar väldigt efter att få ge mig ut i körningar.
Jag är ju bussförare och inget annat.
Jag Vill Inte vara något annat.

Under flera månader nu har det pågått flytt av depån och det känns som att det aldrig blir klart.

Gårdagen ägnade jag åt att försöka få till någon struktur och ordning på det stället vi förflyttats till.
Bar, lyfte och drog i allt från tunga kartonger till busstolar och pallar.
Till så små ytor så det känns som ett hopplöst projekt.
Smutsigt, rått, fuktigt och kallt.

Jag kan inte riktigt förstå varför jag måste vara inblandad i detta ??

Jag är ju bussförare.
Jag ska köra gäster och inte bära och lyfta kroppen trasig med en massa saker.
Just nu har jag jätteont i ryggen och det känns som bäckenet är nere under knäna nånstans.
Händerna sprängvärker.
Mina fingerleder är svullna och gör så ont.

Den 12/12 är sista dagen och det ser jag fram emot.
Jag har fått nog!!!
Fullständigt!!

Förstår inte hur jag kunde vara så dum i huvudet att jag valde ta denna fastanställning.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards